søndag 22. september 2013

Onkel 60 år - og scrappemesse

Da er det på tide å sparke liv i denne bloggen igjen :)
Jeg lager en del for tida, men har ikke hatt noe ork eller behov for å legge ut noe i bloggen, men nå kommer det :)

I går var en lang dag, som begynte med scrappeshopping med to gode venninner og en liten frøken på slep.
Vi var først på Bikuben og så på Stempel og Scrappemessa i Skedsmohallen.
Masse penger forsvant og masse godsaker har flytta inn på scrapperommet mitt :)
Dette er noe av det som jeg fikk med meg hjem:





Veldig, veldig fornøyd (ihvertfall så lenge jeg ikke sjekker saldoen på kontoen min...).

Mens de andre jentene fortsatte med shopping ble jeg hentet av mine foreldre og min kjære, og vi dro for å feire min onkel, som fylte 60år denne uka.
Min onkel er en mann med mye humor og et stort hjerte, så dette var en veldig morsom og koselig feiring. Og gode onkler må jo få fine kort på pakka si, og dette er kortet jeg lagde fra familien til broren min, og meg og min kjære. Bildet på kortet er et jeg er veldig glad i, av broren min og onkel. Det er et bilde som alltid får meg til å smile :)






Målet nå er å legge ut et innlegg i uka - og så får vi se hvordan det går med det :)




2 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott kort, onkelen din ble sikkert kjempeglad for det. :)
Og herlig scrappeshopping!
Skulle gjerne vært på messa i helga, men, men. Neste år, kanskje. :)

Ellen Karin sa...

Jippi Gro! Du blogger igjen, og jeg er så glad. Ett innlegg i uka klarer vi, for vi har jo så masse fint å vise fram.
Godt å høre at feiringen gikk bra. Var redd shoppingen hadde slitt deg helt ut. Kjempekoselig kort onkelen din fikk!