fredag 1. juli 2011

Nr 1 - KK 22

Kreative Krumspring har vi nå en utrolig spennende oppgave:)
Vi har fått lov til å bruke en av LO'ene til Finnabair, som er virkelig stor på grunge, som hun selv kaller stilen.

Jeg har aldri prøvd meg på dette, og var rimelig skeptisk da jeg begynte. Som ingeniør liker jeg at ting står litt på rekke og har pene linjer. Her måtte jeg slippe alt og bare leke meg.
Jeg ser at jeg har aviket en del fra originalen, men når jeg først begynte så var det vanskelig å ikke la kreativiteten strømme:) Og jeg ser at jeg har en del å gå på på denne stilen, men når jeg nå har forsøkt en gang, så kanskje det er lettere å prøve en annen gang også:)






Bildet jeg har valgt å scrappe er av pappa og den første bilen hans.
Han ser så staut og stolt ut:)

Og hvis du virkelig vil ha en utfordring i sommer så prøv deg på denne oppgaven - det er litt grisete, men veldig moro:)

Ingen kommentarer: