torsdag 16. juni 2011

Jeg er et dynedyr - KK21

Kreative Krumspring har en veldig morsom oppgave ute nå. Den passer meg egentlig helt perfekt, men med litt for mye å tenke på om dagen, så ble kanskje ikke resultatet det beste...  Oppgaven går på å la seg inspirere av bildene fra hippiefesten til Petter Stordalen - og jeg elsker farger og mønster fra 60-70tallet så jeg synes dette er en skikkelig kul oppgave. Jeg sleit litt med å finne bilder som passet til denne, men fant til slutt noen bilder fra da jeg var rundt fem. Det er bilder der jeg koser meg under dyna mi, og med sengetrekk som jeg hadde fått av besteforeldrene mine. Sengetøy kan være moro å få når man er fem, men kanskje ikke når det er med voksenmønster i oransje... Men, det var dyrt med sengetøy på den tida, så det var jo en veldig nyttig gave da:)  Og her er mitt bidrag til KK21:


 
Jeg er et ordentlig dynedyr - det finnes ikke noe bedre enn å krype sammen under eller oppå en varm og god dyne:) Da jeg var lita trengte jeg heller ikke noen kosebamse dersom jeg hadde en flik av dyna å kose med. Faktisk er det så ille at da vi var i India for noen år siden så fikk jeg ikke sove om natta. Jeg klarte ikke å skjønne hvorfor, men til slutt fant jeg det ut - jeg er rett og slett avhengig av å ha en flik av dyna under kinnet mitt når jeg skal sove. Og siden vi i India sov med bare laken, ble det ikke nok. Men så fort jeg fant frem en genser og puttet den under kinnet mitt så sov jeg som en stein:)
I flere år sov jeg faktisk også med min egen dobbeldyne - for da var jeg sikker på å få dyne over, under og rundt meg. Nå har vi kjøpt sommer dundyner, men det fungerer ikke for meg - må ha noe som det er mer fyll i jeg:)

Ingen kommentarer: