torsdag 30. juni 2011

I will cherish you always my love - TJSC

Med litt lite å gjøre i dag (eller litt mye å gjøre, men ikke ork til å gjøre det) fant jeg ut at jeg skulle kose meg litt på scrapperommet mitt. Jeg skulle bare ta en liten bloggerunde først, og da kom jeg over That's just so cute, hvor Aud har en restepapir-utfordring.

Jeg har blitt litt bedre på å bruke restepapir, mye fordi jeg har begynt å kaste det som jeg ikke bryr meg om, og så sorterer ordentlig det jeg faktisk vil ta vare på.
Og her har jeg gjort et dykk i mappa for grønne og blå rester.
Dette er alle ark jeg har vært veldig glad i, og som jeg har spart på de minste rester av. Og hvordan kan man bedre bruke de enn på et av mine favorittbilder om dagen?

Jeg synes dette bildet av min kjære og en av hans nieser er så herlig.
Man ser så tydelig den gjensidige kjærligheten mellom de når de er sammen, og det gjør meg lykkelig og stolt over å være gift med sånn en fin mann:)

Aud ville også gjerne se rester av rubons på det vi lager, og her har jeg brukt flere border, samt tittelen på LO'en som er tatt rett på boldet.
Blomstene har jeg også hatt lenge, lenge...
Dette har vært en oppgave jeg har kost meg masse med:)

6 kommentarer:

Wenche sa...

Herlig bilde, og kul oppgave. Jeg likte den også veldig godt, men kom liksom aldri i gang

Ellen Karin sa...

Så koselig LO Gro! Herlig bruk av restepapir, fin fargesammensetning og et gromt bilde. :)

~Isabell~ sa...

for en knallskjønn LO, herlig løsning på oppgaven=)

takk for ditt bidrag=)

pia iris sa...

en flott LO der du har fått brukt masse rester på en flott måte.
takk for ditt bidrag. klem pia

Gunn-Elin sa...

Så artig at du likte oppgaven AudR lagde for oss. Og rester er jo faktisk gull :) Og for en herlig og levende LO du har scrappet til denne. Elsker bildet, et ubeskrivelig øyeblikk som er fanget.

tusen tak for at du leker med oss.

Ønsker deg ei flott og kreativ helg :)
Klem Gunn-Elin

Aud R. sa...

Kjempeflott side! Jeg er enig med deg, at det er de fineste papirene en finner i de minste restene, som en tyner til det ytterste! Utrolig koselig bilde, også!