mandag 27. juni 2011

En hilsen til far

Fredag var det et utrolig koselig treff hos Papirpikene på Gjøvik. Wenche dro meg med ut av huset og vi hadde en herlig kveld - det er noe spesielt med de jentene der på den andre sia av Mjøsa:)

Jeg fikk ikke gjort så mye, men koste meg veldig med å lage denne:





Tittelen vises litt dårlig på bildet, men er da "En hilsen til far". Bildet er av (det jeg tror) er min morfar da han var rundt et år gammel. Det er av den ordenlig gamle typen, trykket på papp, men jeg har scannet det denne gangen. Oldefar var sjømann og reiste jorda rundt som maskinist på store båter, så jeg inbilder meg at dette bildet har blitt tatt av morfar og sendt til hans far på en av hans reiser. Morfar ser unektelig ut som om han har på seg kjole her, men det er ikke det altså!





3 kommentarer:

bojose sa...

Kjempeflott lo du har lagd. Morsomt å scrappe gamle bilder.

Aquarell sa...

Så fin LO. Koselig å scrappe gamle bilder. :)

Wenche sa...

Takk sjøl for en hyggelig kveld ute av huset. Og du har rett i at de vitsene de serverer på den siden av Mjøsa er det noe særskilt med....