søndag 24. april 2011

Hurra hurra - bursdagsbarnet befaler TJSC

That's Just So Cute har de nå en utfordring der man skal lage noe med bursdag og i Clean&Simple - og det er jo perfekt for meg som ikke lager så avanserte kort:)



Dette kortet er lagd med ulike restepapir og DottieAnn (som jeg ser ut til å ha blitt litt hekta på i det siste), og så stempler fra The Greeting Farm:) Og ja - noe som jeg synes er litt kult - den gjennomsikte dymotapen som jeg fant i USA i fjor. Det er første gang jeg har brukt den, og det blir bare kjempekult! På bildet kommer det riktig nok ikke så godt frem, men det står da Hurra hurra!









6 kommentarer:

pia iris sa...

kule stempel og tøffe farger. dymo er tøft ja.
takk for at du deltar. klem pia

~Isabell~ sa...

åååå,gjennomsiktig dymo kunne jeg tenkt med. Knalltøft. Herlig motiv du har her

Takk for ditt bidrag=)

Aquarell sa...

Knallflott kort! De stemplene var bare råstilige! :)

Gunn-Elin sa...

kjempekult :) Og jeg ble så nysgjerrig på den blanke dymoen din. Den skulle jeg gjerne hatt i min samling ja. Og hvor har du funnet den fargen på dottien din? Ja, som du skjønner så likte jeg kortet ditt veldig godt :)

Tusen takk for at du deltar hos oss.
Klem Gunn-Elin

GryA sa...

Flott kort i nydelige farger!

Tusen takk for at du lot deg befale!

ASSA sa...

Hei Gro
Du spurte om navnet mitt :)))
Assa er nok et kallenavn (min bror kallte meg alltid det) derfor bruker jeg Assa på forum jeg er med på, og mitt egentlige navn er Astrid ;) som din mormor - morsomt dette da!

Fin blogg du har og noen flotte kort du lager!