søndag 24. april 2011

Hipp hurra - et grønt kort til KK17

Nå er våren her, og den fantastiske grønnfargen dukker frem, mer og mer for hver dag.
Dessverre er også bjørkene i ferd med å bli grønne her på Hamar, nå i rekordfart, så jeg må holde meg inne for å ikke bli slått ut av allergi :( Men, det er alltid noen lyspunkt - jeg har hele dagen til å pusle og kose meg på scrapperommet mitt :)

Jeg ligger dessverre litt etter på blogginga mi, her har familie litt lenger sør i landet blitt prioritert:)

I KK17 er det vårens farge som står i fokus der vi vil se monokromatisk grønt:)
Kan en oppgave bli bedre???
Dessverre har jeg en halv kjeller lagret på scrapperommet mitt nå, og hvor jeg da i tillegg bare har tilgang til innimellom pga støping og flislegging og mer støping og flislegging, så det ble ikke så mye jeg fikk gjort til denne oppgaven. Dessverre...

Men, jeg har lagd et kort:)


Jeg digger disse stemplene fra The Greeting Farm. De er så søte:)
Kortet mitt er veldig enkelt, men jeg syntes det passet til stemplene, så da ble det bare litt mønstret kartong, masse DottieAnn og litt dymo:)
Og jeg har til og med pyntet med et lite dødninghode inni kortet:)

Kos dere fortsatt i de siste påskedagene, enten det er ute eller inne:)

Ingen kommentarer: