lørdag 2. april 2011

Assa og onkel Alf - KK15


Vintage er en stil jeg synes er veldig vanskelig - fargene, lag på lag, alle detaljene... Det er ikke helt min naturlige scrappestil. Det er moro når jeg får det til da, men det er jo alt.

I KK15 vil vi i Kreative Krumspring se bidrag i vintage-stil.
Ettersom jeg ikke er så god på denne stilen så måtte jeg finne bloggen til en scrappevenninne.
Monica lager de mest fantastiske vintage-LO'ene, så der fant jeg inspirasjon. Anbefaler alle å ta en titt i bloggen til Monica - det er bare så mye fint!

Jeg har denne gang tatt frem nok et bilde av min mormor.
På dette bildet antar jeg at hun er 5-6 år, og sitter på fanget til sin onkel.
Bildet er jeg ganske sikker er tatt i hagen til mormor sitt barndomshjem.



Papirene som er brukt er fra Papirdesign - jeg bare elsker disse arkene!
Vet jeg må ha fler av det grønne bakgrunnsarket ihvertfall.
Treet har jeg hatt lyst til å bruke lenge nå, og endelig fant jeg et sted hvor det passset.
Blomstene ble kanskje litt sterke i fargene, men ettersom jeg ser for meg at bildet er tatt midt på sommeren, på et frodig sted, så synes jeg det ikke gjør noe.

Ha en fin helg:)






2 kommentarer:

Aquarell sa...

Nydelig LO, kjempefint pyntet.
Jeg sliter også med vintage stilen, greier ikke helt å få taket på den. Men dette var riktig så flott. :)
Ha en flott helg.

Vibeke sa...

Denne var såå digg, Gro!!! Nydelig - du må scrappe mer vintage. Det var så utrolig kult med litt knæsjere blomster - dem hoppet frem. Stilig:)

Håper du får en fin lørdag :)