tirsdag 1. mars 2011

3 x vinterprinsesse - KK13

Tida går litt for fort for meg om dagen, med vinterferie i forrige uke og Totentreffet i helga.
Men, nå skal jeg da endelig få lagt ut mine tre bidrag til KK13, der det skal brukes snøkrystaller:)

Jeg har lagd en serie med tre LO'er, hvor jeg har brukt samme tittel på alle tre.
Jeg syntes det var litt moro, ettersom det er tre jenter fra tre generasjoner som jeg har brukt bilder av, og så skal de i hvert sitt album, så da gjør det ikke så mye.

Den første LO'en er av min kjære mamma. Jeg synes disse bildene er bare så søte:)

Den andre LO'en er av meg, og min nydelige pelslue:)
Bildene jeg har brukt på denne er ikke av så god kvalitet, men de måtte bare scrappes likevel.
Og fargene er oransje, som i slutten av 70-tallet.



Den siste er av en lite jente på lån:)
Jeg bare elsker bildet der hun smaker på snøen på bøtta:)



Så kast dere over vinterbildene - eller benytt muligheten til å ta noen nye:)



1 kommentar:

marit sa...

Flotte de var. Veldig tøfft farge valg, litt uvanlig, men veldig fint:)