lørdag 4. desember 2010

Adventstid - KK7

På Kreative Krumspring bruker vi denne gangen ordet "Advent" til inspirasjon.
Jeg har lagt en After Eight-julekalender til mannen min. Jeg skal ikke ta æren for å ha kommet på denne supersmarte ideen, vet jeg så det i bloggen til en av deltakerne våre, men jeg finner ikke vedkommende blogg igjen nå.



Jeg har kledt esken med blått papir fra Papirdesign.
Den er enkelt pyntet (ettersom mannen min ikke er så opptatt av blomster, bånd og bling), og inni har hver sjokolade fått et nummer på seg. Den sprer i det minste litt glede hver morgen:)

Jeg håper dere får en flott adventstid:)
Jeg er i gang med å tømme scrapperommet mitt. Mens andre rydder hus, baker kaker og koser seg har vi fått det for oss at det er en fin tid å få scrapperommet mitt helt ferdig. Teppet jeg har på gulvet skal ut, og gulvet skal avrettes og males. Og så er det litt takplater og sånn som skal fikses.
Men - dere kan jo gjette hvor mye ting jeg har klart å få inn på mine 20m²... Jepp - VELDIG mye...
Jeg skal bli ferdig i løpet av morgen dagen, men nå er jeg ikke helt overbevist om det det vil gå...
En ting jeg er helt sikker på er at kanskje ikke alt skal inn igjen...








1 kommentar:

Lambi sa...

Nydelige ark og en flott pyntet After Eight boks! :) En kjempe koselig idé til julekalender! :) Je ga bort pyntede slike After Eight bokser som juelhilsener i fjor til jule og det ble veldig godt mottatt...har ikke helt funnet ut hva årets hjemmelgde gaver skal bli. :) God andre søndag i advent! Klem