mandag 22. november 2010

Pakkelapper KK6

Tida går alt for fort for meg om dagen - og jeg fikk også en fryktelig tanke her om dagen:
Det er snart desember! Og plutselig fikk jeg en litt panisk nå-må-jeg-bli-ferdig-med-julegavene-tanke...

Heldigvis er jeg i det minste ferdig med en del av pakkelappene:)
Kreative Krumspring har i sin siste oppgave laget til-og-fra-lapper med ark fra Papirdesign.
Og dette er de jeg har lagd:





Jeg har lagd alle i forskjellige stiler - noe som var både litt utfordrende og moro:)

Jeg må nok innrømme at disse bare blir brukt på utvalgte, spesielle personer, de andre må nøye seg med kjøpelapper i år...


4 kommentarer:

Inga sa...

Åå, de er kjempe-fine og du er så flink! Og det ser jammen ut til at jeg kanskje kan være en av de heldige utvalgte... ;-)

bojose sa...

Kjempefine pakkelapper :)
klem :)

Aquarell sa...

Nyyydelige pakkelapper. :)
Heldig er de som får dem på pakkene sine.

Alhana sa...

Flotte og varierte pakkelapper og det er litt ekstra stas å få hjemmelagde pakkelapper :-)