søndag 7. november 2010

Julehilsen - KK5


Nå nærmer julen seg...
Det er bare å innse, og jeg er av de som begynner tidlig...
Jeg hater stress, og ikke minst butikker i desember, så jeg må bare begynne tidlig.
Derfor passer det veldig godt at vi bestemte oss for å ha en julehilsen-utfordring på Kreative Krumspring.

Nå er ikke jeg noen stor kortlager og jeg har ikke tålmodighet til å sitte og pusle med esker, pynt og dall, så dette var ingen lett oppgave for meg. Heldigvis er de andre jentene bedre på sånt, så dere får få inspirasjonen fra de i stedet:)
Vi er sponset av Papirdesign denne gangen - og julekolleksjonen til Line er helt fantastisk!
Det er skjeldent en hel kolleksjon faller så i smak hos meg, så denne imponerte meg veldig:)

Det første bidraget mitt er et kort med litt innhold:)
For en stund siden så kjøpte jeg en del dvd'er som kom uten cover, og endelig fikk jeg brukt den ene av de:)
Jeg har kledt en CD-lomme i papp med mønsterpapir og lagd et kort som kan foldes ut foran på mappa.
Jeg syntes det ble litt kult, og så er det mye plass til å skrive julehilsen inne i kortet, noe som er viktig for meg.




Og så har jeg lagd et veeeeeldig enkelt kort, der jeg har klipt litt i mønsterarkene, og så pyntet med perler til slutt. Det er ikke så mye og vise frem, men en liten detalj kan dere jo få se:

 

Og så det som imponerte meg mest (men som jeg skjønner ikke er så mye å skryte av) en eske med kremtopper som er kledt i mønsterpapir.
Men - så var det dette med tålmodigheten min igjen da... Da jeg var ferdig med å få på mønsterarket var jeg liksom ferdig jeg, men den måtte jo pyntes litt. Pynten er derfor her festet til silkebåndet:)



Håper dere har en fin helg:)

4 kommentarer:

Lambi sa...

Synes både boks og kort var fine her jeg! :) God idé å dekke til en DCD/CD mappe som julegavetips! :)Klem

bojose sa...

Synes tingene dine ble veldig fine jeg :) Likte så godt de røde blingene sammen med julekula, det var skikkelig flott.
klem :)

Ellen Karin sa...

Det CD-kortet ditt var en kjempefin idé Gro. Kan jo fylle en CD med fine bilder fra året som har gått også, og sende en hyggelig julehilsen til slektninger som bor langt unna. ;)

Og julekulekortet ble lekkert. Man skal ikke kimse av det enkle. Ofte blir det enkle det beste. :)

Takk for en super torsdagskveld. Jeg trives så godt sammen med dere. :)

UlrikaT sa...

Superflotte juleting du har laget! Det CD fodralet er nu helt genialt, ett stort takk for inspirationen då jeg ska lage noen CD skiver og ge bort i gave.