tirsdag 26. oktober 2010

Lykken er - å vinne Monas julekalender???

Da jeg var lita var det superstas når mamma gjorde ferdig julekalenderne våre. Jeg husker henne sitte ved kjøkkenbordet etter at broren min og jeg hadde lagt oss og pakke pakker i sølvpapir, som ble knyttet med gullfarget pakkebånd (sånn med riller på) på julekalenderne våre.
Og det var et stort høydepunkt å åpne en pakke hver morgen!
Vi vokste opp på en tid da det faktisk var stuereint å gi barna godteri i julekalenderen, aldri noe stort, og innimellom noe nyttig, men ofte en bit fox, en twist eller en rigel sjokolade (de som er gamle nok vet hvilke jeg mener...).

Nå har jeg for lengst blitt for stor til at mamma vil lage julekalender til meg, og sjøl om jeg har fått noen av min kjære så er det lenge sia sist. Og det er liksom ikke like stor sjarm å lage til seg sjøl...
Men, nå så jeg nettopp noe som må være den ultimate lykke:
Søte, flinke Mona lodder ut en adventskalender!!!
Tenk så flott desember blir hvis jeg blir den heldige vinneren:)










1 kommentar:

MonaV sa...

Åååå, så flott innlegg du har laget a. Kjempekoselig!!!
Takk for at du vil være med på candyen min. Vi får krysse det som krysses kan:)