torsdag 28. oktober 2010

Lykken er - popcorn på kurs

Jeg må bare dele dette med dere:)

Vi har vel alle deltatt på mer eller mindre interessante kurs og konferranser.
Jeg befinner kommer
meg i skrivende stund på et av de mer intersante.
For meg er slike dager veldig slitsomme pga sykdommen min. Medisiner holder meg våken til en viss grad, men frukt, vann og lignende må til for at jeg skal komme ut med verdigheten i behold.
Og nå har jeg funnet det perfekte hotellet: Quality hotell airport hotell Stavanger.

Her har de fantastiske fruktbord og ikke minst softis ( som jeg dog ikke kan spise pga allergi) og popcorn:) Helt perfekt for meg!



-- Skrevet av Gro på farten:)

1 kommentar:

Ane :) sa...

Jaaa! Kjenner igjen konseptet. Hender vi har møter på hotellet her i Kongsberg - og de har også softis og poppcorn. Stas på lange møtedager :)