torsdag 21. oktober 2010

I svart, lilla og oransje - KK4


I dag har vi lagt ut en utrolig kul oppgave på Kreative krumspring - nemlig en fargeoppgave der man skal bruke oransje, svart og lilla:)
Og for meg ble det Halloween-tema!

For ja - jeg liker Halloween:)
MEN - jeg liker ikke alle de stygge maskene som selges og hvordan det hele har blitt utrolig kommersielt. For meg er Halloween noe som kan være en morsom og koselig tradisjon for venner og familie. Og det skal faktisk veldig lite til for at man kan lage noe morsomt ut av det.

Jeg feirer Halloween veldig enkelt - men feires skal det!
Jeg har to lyslykter og de skal tenne som kvelden, et spøkelse og et gresskar. Og så har jeg svart eller lilla duk på bordet og selvfølgelig en skål med godterier. Ofte får de jeg jobber med en liten hilsen og jeg baker gjerne avkappede fingre:) Det kommer aldri noen barn til oss, for vi har for lang innkjørsel så det blir nok litt skummelt, men jeg har alltid kjøpt inn godterier fra USA. De havner da ofte i bursdagen til nevøen min noen uker seinere...

Vi har brukt ark fra Onirie, denne gangen også:)
Og her er det jeg har lagd:






Kos dere med oppgaven - og med Halloween:)











2 kommentarer:

Lambi sa...

Stilig LO! Så gøy å gjøre litt ut av dagen på den måten du gjør...må inrømme jeg ikke er flink til det...men har alltid noe godt klart til barna som ringer på i blokka mi da! :) Tøft med LO i de 3 fargene...tror kanksje det må bli en LO eller kort på meg også for den farge kombinasjonen der likte jeg! :) God kveld og helg! Klem

ninabakke sa...

Den ble knall tøff :) Morsom og anderledes