torsdag 30. september 2010

I'm in love:)

I sommer leste jeg om en scanner som skulle være fin til å scanne gamle negativer på.
Jeg har jo fått alle de gamle negtivene etter mormor og morfar, og er jo litt over middels interessert i bilder og da særlig gamle bilder. Og i dag kom scanneren i posten :)

Jeg lekt meg i kveld med å scanne, og har funnet mange små og store skatter av bilder:)
Gleder meg virkelig til å få scannet alle sammen.
 Har forsøkt å skrive ut dette bildet av morfar i A4 - og det blir overraskende bra kvalitet på det:)
Og her er altså min stilige morfar på Domkirkeodden:


Tviler på at han tenkte den dagen at han skulle få et barnebarn som skulle gifte seg akkurat der, men det er jo koselig å se at han har vært her og hadde en fin dag:)

Ha en fin kveld:)






3 kommentarer:

Aquarell sa...

Så stilig bilde! Den scanneren kunne jeg virkelig tenkt meg!
Funker det like bra å scanne bilder som negativer?

Ellen Karin sa...

WOW fy flate Gro! Det bildet var jo råstilig!!!!

Kan denne scanneren din scanne "vanlige" negativer fra vår barndom også? Kunne tenkt meg å digitalisere alle negativene jeg har liggende her.

Wenche sa...

WoW!
Herlig bilde. Han var jo ganske kjekk også. Morsomt å ha slike skatter som du har. Gleder meg til å treffes snart