tirsdag 14. september 2010

Fra Busmoen til Hamar - KK1

Forrige torsdag ble den første oppgaven vår lagt ut i Kreative krumspring, hvor vi valgte temaet "En ny start...".

Jeg er litt treig av meg, men her er altså mitt bidrag til dt:


Designteamet var sponset av Hobbykunst, men siden vi hadde bare tre kit (og er fire jenter) har jeg kun brukt litt bokstaver og pynt derifra. Resten er fra eget utstyr.

Jeg har scrappet et bilde av ei av de to blåveistuene mine:)
Jeg har blåveis ellers i hagen også, men disse to er helt spesielle.
De kommer nemlig fra hagen der mamma bodde som ungdom, og som mormor og morfar bodde i fram til jeg var fem år. Jeg får nesten lyst til å grine når jeg tenker på alt som ble kastet da de flyttet (husker at kaffeserviset til mormor forsvant i en container, og at vi så vidt fikk reddet ut mamma's dukkeseng). Men, mamma flyttet flere blåveistuer fra denne hagen, til huset vi bodde i. Og de ble stelt med kjærlighet og omhu, og vokste seg store og fine:)
Men, så ble jo dette huset solgt i fjor vinter, men heldigvis var mamma forutseende og gravde opp blåveisen sin før frosten kom høsten før. Og to av tuene fikk da komme til Hamar:)
De er gode å se på, og minner meg om hvor flotte mennesker min mor og mormor er/var.


3 kommentarer:

Lambi sa...

Nydelig LO! Flott bilde, og våren og blåveis er jo perfekt ang en ny start tema! :) Papirer og pynt harmonerer så lekkert sammen her! :) Ha en fin dag!

Hilde Heimdal sa...

det pleier være store ja men den skrift typen jeg har der gikk det ikke ble bare veldig rart :)))

Monica sa...

så utrolig flik du er til å scrappe, en helt herlig LO og bildet du har scrappet var nydelig. Det viser så godt at det er noe som betyr noe for deg. god klem fra MOnica