onsdag 1. september 2010

Er du klar for å bli med på Kreative Krumspring?

Da STM ga seg i vår var det noen av oss som hadde lyst til å begynne en ny utfordringsblogg, og i dag kan vi endelig presentere:


Wenche, Ellen Karin, Linda og jeg planlegger mange små og store krumspring utover høsten, så det er bare å henge seg på:)

I forbindelse med at vi har presentasjon av bloggen vår i dag har vi en liten sukkerbit til dere som hjelper oss med å spre det glade budskap!

Vi har alle fire lagd en liten presentasjon av oss sjøl som ligger i bloggen.
Her er mitt bidrag:


Jeg ville lage noe om ting som jeg liker akkurat nå, og har da valgt å vise de materialistiske tingene som jeg liker. Jeg tror liksom at jeg ikke er materialistisk, men sannheten er vel at jeg er glad i ting og at jeg bryr meg veldig om de tingene jeg har. Og i vanlig Gro-ånd har jeg på LO´en ikke bare vist bilder av ti ting jeg liker, men også brukt av mine favoritter innen scrappeutstyr. Jeg har brukt:
- grønne papirer fra Basic Grey (hvem kan vel ikke like noe sånt!)
- chiffonbånd (det er jo så lekkert)
- mine to favorittgrønnfarger fra Bazzill (disse to slår liksom aldri feil)
- Thickers (klarer aldri å bestemme meg om jeg liker de eller ikke, men bruker de hele tida)
- Primablomster (må man jo ha...)
- Sånne senter-bling fra Prima (jeg samler, men bruker de ikke sååå ofte. De kan uansett alltid redde en litt kjedelig LO)
- En brad fra Amy Butler (Loooooove Amy Butler - skulle bare ønske jeg var flink til å sy så jeg kunne bruke noen av stoffene hennes også)
- En cordfløyel-brad fra Nikki Sivils (ELSKER disse - men må være gjerrig på de nå...)
- swirl-flurishes fra Basic Grey (har spart på disse sååå lenge nå... De er jo nesten for pene til å brukes...)
- Tall fra Chip Chatter (for noen år tilbake var disse suuuuuper populære, og jeg har spart på disse tallene siden...)
- Knapper (noe jeg aldri bruke tidligere, men som jo er kult likevel)
- jeg har brukt masse bilder, plassert oppå hverandre, noe jeg liker å gjøre
- og så har jeg vel en litt kaotisk scrappestil...

Så nå fikk dere beskrivelsen av meg som scrapper i stedet for alle de andre tingene:)

Stikk innom den nye bloggen - vi gleder oss til høsten og alt som skal gjøres i papirgalskapens verden:)



2 kommentarer:

Kari sa...

Herlig Lo og for en kjekk måte å bli bedre kjent med deg. Gleder meg til å følge med i utfordringsbloggen deres!

Tusen takk for koselige ord i bloggen min også!

Kari

Aquarell sa...

Kjempeflott LO!
Den bloggen deres må jeg følge med på, kanskje jeg får litt input til å begynne å scrappe igjen selv? :)