søndag 5. september 2010

Endelig - skobokser

Jeg har lenge hatt lyst på skobokser, du vet, sånne pene bokser som man putter pene sko i:)
Greia er bare at jeg synes slike bokser har vært litt dyre, de jeg har hatt lyst på ihvertfall. Nå har jeg riktignok ikke så mange par sko, men jeg håper jo at jeg skal få flere med årene. Og derfor har jeg ikke villet brukt masse penger på bokser som jeg ikke vil kunne kjøpe flere av om noen år. Jeg er nemlig slik at jeg helst vil ha likt av alt, ihvertfall sånne ting.

Da snille, søte Hilde Heimdal skulle trekke noen som skulle få wallstickers med ordet "Shoes" meldte jeg meg på trekningen litt uten mål og mening. Og så skulle jeg få:) Hilde lagde den til og med som en sjablong til meg.
Jeg hadde planer om å lage meg mine egne skobokser - ut fra "billige" Smart Store-bokser.
Vi er litt fan av de her i huset, og så er de ikke så dyre, og de vil nok selges i mange år.
Heldigvis sendte Hilde med et klistremerke også, for jeg ble litt overivrig og klarte selvefølgelig å ødelegge sjablongen (beklager Hilde!!!).
Så dermed ble skoboksen min litt enklere enn planlagt, men vel så kul!


Nå må jeg bare kjøpe flere bokser og flere klistremerker (fra Roka design)så skal jeg få orden på skoene mine:)




3 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Nå blir det system i sko-sakene til Gro skjønner jeg. :) Smart idé da. Jeg hadde ikke hørt om skobokser en gang jeg. Selv slenger jeg bare skoene mine inn i skapet eller i en bod i kjelleren. :)
Også må det jo være smart at boksene er gjennomsiktig. Da er det jo lett å se hva slags sko som er oppi boksen. *tommelopp*

Hilde - Boble sa...

Det ble da kult :)

Solveigs verden sa...

knallkult