lørdag 12. juni 2010

Ikke vakre - men dog kjære...

Jeg håper inderlig det ikke bare er meg som har ting i huset som jeg ikke synes er spesielt pene, men som jeg heller ikke har hjerte til å putte i et skap, så derfor blir de stående...
Eller kanskje det bare er jeg som tror at tingene mine også har litt sjel???

Dette er de to av de tingene som blir stående fremme, sjøl om jeg ikke alltid er like fornøyd med det...

Denne engelen er den siste julegaven jeg fikk av mormor... Og mormor skulle jo bli min skytsengel... Nei! Denne blir nok stående:) Den står på soverommet da, så den er litt skjult for omverdenen...

Da vi kjøpte leilighet i Oslo for mange år siden, var den fullt møblert, og i en av hyllene sto denne katten. Jeg aner ikke hvor den kom fra, men den passet nå inn i hylla der. Jeg var akkurat ferdig med å studere og mannen min studerte fortsatt så det var ikke så mye penger til å kjøpe noe nytt, så den ble nå stående... Og så har det blitt et eller annet med den katten, så hverken mannen min eller jeg vil kvitte oss med den. Og det er ingen av oss som er kattemennesker. Så den blå katten blir også stående:)

Her bare regner det - men jeg har vært en tur på loppemarked i dag:)
Monica var nok mer heldig enn meg, men noe ble da med i posen hjem:)

Ha en fortsatt fin helg:)


4 kommentarer:

Monica sa...

Har nok saker og ting som ikke er direkte vakre her i huset også ja! Men ¨det er ikke alt man kan kvitte seg med eller gjemme bort nei, mindre pene ting kan bety mye mer enn alt det vakre til sammen!

Takk for en koselig loppetur i dag, vi snakkes i morra!

Klem

LiLLeBiE sa...

Hei:)) hyggelig du vil være med på giweawayèn min :)

Ida Susanne sa...

God morgen SøTe

..Koselige ord du la igjen hos meg

..hihi, måtte le litt av innlegget ditt her,jeg har det også sånn.
Noen ting jeg får dårlig samvittighet av å gjemme bort, men må ærlig innrømme at jeg gjør det noenganger..

Men på en måte så blir ting som kanskje ikke er verdens peneste,men som betyr noe for en veldig vakkert alikelvel, skjønner? :)

Herlig synes jeg :)

Mandagsklem

Lykkefryd sa...

Det er jo ikke alltid det ytre som teller...
Det viktige er betydningen av tingene vi omgir oss med og minnene de frembringer :)
Hyggelig at du er med i min give away.
Ha en fin dag!
Klem