mandag 3. mai 2010

Pappas sokker - litt interiør

Jeg må nok innrømme at det er interiør og interiørblogger som får mer oppmerksomhet av meg enn scrapping om dagen, så her blir det nok en del interiørinnlegg etterhvert...

I dag skulle jeg egentlig være veldig flink å jobbe, men inspirasjonen til å skrive på strategien jeg jobber med er ikke tilstedeværende, så da ble det litt kreativitet i stedet:)

Farmor, min søte snille farmor, var veldig flink til å ta vare på ting, så vi har flere ting fra da pappa var liten. Og heldige meg er den som synes det er mest morsomt i familien, så da havner også en god del ting hos meg:)

Dette er to små babysokker, som i mitt hode ihvertfall, ble brukt av pappa da han var baby. Mønster og garnkvalitet tyder på det...

Siden jeg bare har en av hver så har jeg hatt lyst til å ramme de inn lenge, og det er da gjort i dag. I bakgrunnen har jeg scrappepapirer fra Prima og Maja Design.
Er de ikke søte???

Foreløpig får de stå på hobbyrommet mitt et sted, men forhåpentligvis vil jeg en da ha et barnerom jeg kan henge de opp på:)


2 kommentarer:

Scrappelise sa...

Så søte de ble i ramme! Jeg har maken sokker etter meg i en skuff her, så du ha sikkert rett mtp tidsepoken uten at jeg vet hvor gammel din far er da. :-)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så fint det ble å sette de i ramme! :)

Koselig at du vil delta i trekningen inne hos meg!

Klem