onsdag 26. mai 2010

Noen bilder fra hobbyrommet

Jeg kan vel verken skryte av et ryddig eller helt ferdig hobbyrom, eller kjeller'n eller scrapperommet som jeg gjerne kaller det (kjært barn har mange navn osv...).
Men på hobbyrommet har jeg masse detaljer som jeg er så glad i og tenkte jeg skulle dele noen av de med dere:)

Her er det en vill blanding av nytt og knæsj, retro og shabby:) Litt sånn som jeg er, som ikke klarer helt å bestemme meg for hva jeg sjøl liker best...




Fatboyen er gave fra min kjære og genial når jeg trenger en liten lur:) I bakgrunnen skimtes min knallgrønne vegg. Svigerfar nektet nesten å male veggen i denne fargen, men jeg synes den er helt perfekt! I resten av rommet er det enten liggende rupanel malt hvitt eller ferdigmalte veggpanel, så her er det en god miks:)



Noen av hobbysakene mine har jeg hengende på et armeringsnett kjøpt på byggevaren. Billig, fleksibelt og litt anderledes:)



Blomster, bånd og annet stæsj oppbevares i norgesglass, på gamle veverispoler og i gamle brødformer. Krydderhylla er jeg utrolig glad i. Den fikk jeg av noen som hadde hatt den stående utenfor huset sitt i et halvt år, fordi de ikke hadde fått kasta den ennå. Den er en sann skatt!



Kjoler fra 60-tallet og min vakre indiske drakt ( som jeg fikk i gave av en kjær venninne da jeg var 14) henger til inspirasjon.



Ordet 'create' har jeg flere steder på rommet. Disse fikk jeg av min amerikanske søster til jul:)



Koselige bilder i originale rammer - mormor sine foreldre nederst og morfar sitt skolebilde fra Oslo Tekniske Skole fra 1936. Vasen er en skikkelig kul bryllupspresang som passer perfekt på hobbyrommet. Rosene er dessverre ikke ekte, men pene likevel:)

Resten av rommet får dere ikke se, for det er dessverre ikke i representabel stand... En annen gang kanskje:)

-- Skrevet av Gro på farten:)

2 kommentarer:

Lene sa...

Jeg syns du har et fantastisk rom jeg Gro - mange herlige deltajer og ting som betyr mye for deg! Slikt er viktig!!!
Minimalistisk er langt ifra din stil, og det er heller ikke særlig kreativt spør du meg.
Digger din salige blanding av ALT og din kjærlighet til FARGER!
Ha en fin kveld vennen!

Henrikke sa...

Det så bare så utrolig koslig ut. Det er min store drøm når jeg blir eldre og flytter for meg selv. Å ha et eget hobbyrom hvor ting kan henge fremme og værer tilgjenglig. Det så knallfint ut. Kjempe fine bokstaver !

Takk for kommentar på bloggen :)