lørdag 8. mai 2010

Konfirmasjon - maibonus STM

Med mai som den store konfirmasjonsmåneden, var det veldig naturlig å velge konfirmasjon som tema for bonusen vår i mai, særlig siden Papirdesign sendte oss masse fine konfirmasjonsark:)

Mamma har i alle år ikke forstått hvorfor jeg skal ta vare på allting, men jeg skjønte jo da vi tømte barndomshjemmet mitt hvorfor - det ligger nemlig i genene mine:)
På loftet fant jeg blant annet alle konfirmasjonskortene og hilsene som mamma fikk til sin konfirmasjon! Jeg plukket ut noen av de jeg likte best, og resten ble nok kastet. Jeg fant også et av bildene som ble tatt av mamma hos fotografen. Så kortet på brukt på denne LO'en er ekte fra 60-tallet:)

Jeg har pyntet med mye perler her, for mamma's navn Grete betyr jo perle:)


Min manns nydelige kusine Mathilde skal konfirmeres i dag, og da må man jo lage kort:)
Jeg er ingen store kortlager da, men synes likevel at resultatet blir mye bedre enn alle kjøpekortene som man finner i butikkene...


På dette detaljbildet ser dere at på bakgrunnsarket så står det konfirmasjon tett i tett.


Håper dere får en fin helg, med deilig vær!
Jeg skal en tur på loppemarked i dag, og ellers jobbe i hagen:)


1 kommentar:

Vibeke sa...

Hyggelig med loppemarked i går:)

Nydelig LO med mamman din. Jeg liker så godt alt det med mening som du putter på jeg:)

Ha en fin søndag, Gro:)