fredag 14. mai 2010

Et lite kupp:)

Da jeg var lita hadde mormor en sånn inmari fin grønn vekt som jeg pleide å veie dukkene mine på. Nå er dessverre den borte, men jeg har hatt så lyst på en slik...

I dag skulle jeg på shopping og hadde tenkt å bruke litt penger på noe fint til heimen, men fant ikke noe jeg likte (egentlig så jeg etter en sånn greie til å ha bestikk i, slik at jeg kanskje kunne få brukt litt av de ulike bestikkene jeg har samlet oppigjennom åra). Jeg endte til slutt på en liten bruktbutikk. Jeg har aldr funnet noe der tidligere, men i dag ville lykken meg anderledes. Jeg ble nesten fra meg av glede da jeg fant denne vekta - og til den herlige pris av 25kr!!! Jeg snappet den til meg som en gal:)
Nå skal den få seg en vask og få en hedersplass på kjøkkenbenken:)




-- Skrevet av Gro på farten:)

3 kommentarer:

Wenche sa...

Kjempekul. Utrolig pris!! Den blir nok satt mer pris på nå, tenker jeg.

Ida Susanne sa...

...Jeg elsker disse skjønne 40-50-talles vektene..
Er den heldige eier av 2 av denne typen, en i grønn og en i beige.

..De er utrolig dekorative:)

Og ja..Du gjorde et kupp der, de pleier som regel å koste mye mer:)

Tusen takk for skjønne ord inne hos meg forresten, super koselig.

Elin med Draumesidene sa...

Hei! Takk for fin kommentar hos meg! For ei nyyydeleg vekt! Sånn hadde mormor også, berre i grønn/turkis. Veit ikkje kven som fekk henne? Du var i alle fall utruleg heldig med dette kjøpet!

Ha ein fin fin onsdagskveld!
Klem frå Elin med Draumesidene!