lørdag 1. mai 2010

Den er så gild - maisang STM


Tida ser visst ut til å løpe fra meg om dagen, så det er lenge sia jeg har fått oppdatert bloggen...
Men så scrappes det ikke så mye om dagen, så det er uansett ikk mye jeg har å oppdatere med.
Denne LO'en laget til Mai-sangen på Scrapping The Music på norsk har jeg brukt nesten en måned på, så det sier noe om hastigheten min om dagen...

Designteamet er sponset av Papirdesign i mai.
Da jeg så dette arket visste jeg med en gang hva jeg skulle scrappe, nemlig pappa sin "nye" veteranbil. Pappa har alltid vært glad i biler, særlig det å vaske og pusse på de virker det som.
Og på denne bilen som er over 100 gammel, så er det mye fin messing som skal pusses:)


Og et lite detaljbilde, som viser litt bling (for å ta igjen messingfargen) og hjulene som jeg har festet på hygging.

Nå skal det bli riktig deilig med helg, og kanskje blir det litt scrapping også.
Kos dere, og bli gjerne med på utfordringen:)


Ingen kommentarer: