lørdag 6. mars 2010

Jeg vil være meg sjøl - marssang STM





Mars er i gang, og jeg har nå gått og sunget på sangen som vi har valgt for Scrapping The Music på Norsk denne måneden, nemlig "La meg være ung" med Wenche Myhre. En god gammel slager:)

Jeg har plukket frem et bilde fra jeg var 15 år. Sjøl om jeg ikke syntes jeg var da, blir jeg helt nostalgisk over hvor ung og pen jeg var... Egentlig så kunne jeg brukt hele sangteksten denne gangen, fordi den passer så godt til hvordan jeg var på den tiden...
Sjøl om jeg ikke husker det sånn sjøl, så var jeg nok ikke bare lett å ha i hus, og det gikk særlig utover pappa. Jeg ville tenke sjøl, ta mine egne avgjørelser og evt lære av de feilene som jeg så gjorde, i stedet for å høre på han.
Jeg tror nok den tida var viktig for meg, men samtidig så føles den litt som et tap i dag hvor jeg nå har et godt forhold til pappa'n min... Ja, ja, det ble litt personlig, men dere tåler det nok:)

Designteamet er sponset av 3ndy papir denne måneden, og jeg har lekt meg med papirene til Gudrun:) Jeg har virkelig kost meg med disse arkene:)
Og her er mitt resultat:

Jeg må legge ved et lite detaljbilde også denne gangen, ettersom jeg har dukket ned i esker og funnet fram en gammel skatt - nemlig øredobben som jeg har på meg på bildet:)
Det er en påfuglfjær med perler på. Jeg var utroooolig glad i denne og brukte den masse.
Og denne har fått plass på LO'en:)


Utenom arkene fra 3ndy har jeg brukt blomster og bling fra Prima og bokstaver fra Basic Grey og Making Memories :)


4 kommentarer:

Moia sa...

Kjempefin LO, og så flott å sette øredobben på LOen. God helg, klemz fra Moia

Vibeke sa...

Utrolig flott bruk av 3ndy arkene!! Så fint bilde det var av deg:) Og ja, du er vel den eneste i verden som hadde akkurat den øredobben liggendes - kult:)

Lambi sa...

Så flott LO, digger at du har brukt øredobben din! Og tittelen er jo veldig passende på igrunn mange 15 åringer tror jeg...minnes meg selv,hehe! :) God helg! Klem

Maren sa...

Kjempefin layout du har laget! Så fine farger. :) Og jeg likte detaljbildet veldig godt!

Ha en fin kveld! :]