søndag 7. mars 2010

De er jo bare såå kuule - STM bonus i mars



Scrapping The Music på Norsk har vi denne måneden valgt en bonus som er veldig "i tiden":)
I dag har det vært nydelig vær på Hamar, mildt og godt og jeg har ryddet litt i garasjen (mens min snille mann har jobbet for å komme litt lenger på scrapperommet mitt). Og det er ingenting som kan få meg lykkeligere på denne tida av året enn å høre småfuglene synge. DET er et tegn på vår det:) Og så er det jo påske snart og da passer det jo veldig godt med at vi har valgt fugler som tema på bonusen i mars:)

Et av mine ønsker da vi var i Florida i fjor var å se flamingoer. De er bare så stygge at de blir vakre og jeg synes de er bare utrolig kule. Dessverre fikk jeg ikke sett noen. Dvs jeg så noe rosa som kanskje kunne vært en fugl og som jeg inbilder meg var en flamingo, men som sikkert bare var en rosa plastpose eller noe... Men et postkort fikk jeg da med meg hjem av disse herlige fuglene. Og det er da altså det jeg har scrappet, se bare her:

Papirene jeg har brukt er fra 3ndy og passet jo så bra til denne LO'en. Da jeg var nesten ferdig med den kom jeg over noen ark fra Kaisercraft som var innkjøpt for en god stund tilbake til nettopp dette kortet, så da har jeg brukt en liten bit av det også, og en utklipt flamingo fra samme ark. Bokstavene er fra Adornit og American Craft:)


12 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Fuglene er kjempekule - men LO'en er ennå kulere!!!

Ønsker deg ei ny og fin uke.

Lambi sa...

Enig, flamingoer er bare kjempe kule! LOen ble rå stilig, kult med arkene med fugler og flamingoer i også - du følger oppgaven både i ark og bildemotiv! :) Har tidliger scrappet et par sko jeg har med flamingoer på jeg, hehe! God natt og god uke!

Maren sa...

Oi, så herlige farger du har brukt her! Kjempestilig bilde altså. :D

Ha en riktig god helg! :]

UlrikaT sa...

Kjempekul LO! :)
Klem/Ulrika

Guro sa...

Wow så morsom denne var! Stilige farger og orginal bilde bruk!
Ha en flott mandag :-)
Klem Guro

Norske Scrappere sa...

Lekkert

Jeanette ;o)

Linda64 sa...

Stilig LO! Herlige farger!

Torill sa...

Så stilig denne altså!!!

Ville bare titte innom deg og si tusen takk for STM-pakken jeg fikk for litt siden! Det har gått i ett her, så jeg har helt glemt å takke!! Den var knallfin, og midt i blinken! Tusen takk:0)

God helg!!

Francielle sa...

Hva stygge? de er så klønete grasiøse atte! HAHAHA ja, det hadde virkelig vært noe å sett dem irl! Takk for koselig kommentar hos meg! Nå har jeg storkost meg her i bloggen din, masse flott du har laget den siste tiden!

Fra huset i svingen sa...

Tusen takk for svar :-D
Det heter noe så enkelt som skjermbrett for ovn altså!
Jepp, da skal jeg google litt å se hva jeg finner ;-)

Ønsker deg en riktig god kveld!

Kaspara sa...

Heisan Gro
Så fint bilde, rene kunstverket!
Ja, det er fascinerende med disse knallrosa skapningene. Så slike når vi var i Danmark i påskeferien.
Takk for hilsen og ha en flott helg!
Stor hilsen fra kaspara

Scrappelise sa...

LOen din er like kul som de flotte fuglene. Du er god på disse spreke fargene og da blir det et herlig resultat! Ha en riktig god dag!