torsdag 18. februar 2010

På Frogner

Uff - jeg har vært alt for dårlig på å oppdatere bloggen min i det siste. Dessverre har jeg vært for dårlig på scrappingen også...
Men i helga var det Mjøstreff, og det var utrolig deilig å ha masse tid til scrapping og skravling:)

Inspirert av de andre jentene i STM har jeg lagd en vintageLO. For meg er det veldig rart å ikke jobbe med masse farger, men dette var også veldig morsomt:)

Jeg er så heldig at jeg har en del bilder fra da morfar var liten, og dette er et bilde som er avfotografert fra albummet med disse bildene i. Dessverre er dette det eneste bildet jeg med hell har fått avfotografert fordi det er så skarpt i utgangspunktet. En god del av bildene har begynt å få store syreskader...

Et lite nærbilde av pynten...


Dette er som sagt helt utenfor min "comfort zone", men dermed har jeg blitt desto mer fornøyd med resultatet:)


5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Denne ble bare så utrolig nydelig Gro. Synes du burde scrappe mere vintage også jeg - for dette mestret du med glans. Og Vintage strå jo virkelig i stil med det flotte gamle bildet ditt. :)

Ønsker deg - litt på forskudd - ei god helg.

Maren sa...

Wooow! Denne var bare dødslekker! For en herlig stil du har scrappet i her altså, og det bildet var jo bare utrolig flott da!

linn-i-kina sa...

Kjempeflott! Fine farger og søt morfar. :)

Moia sa...

Denne LOen synrs jeg var utrlig fin, du er heldig som harslike fine bilder.

Cathrine sa...

Synes denne ble helt nydelig!