lørdag 20. februar 2010

Men hvor er sølvbrudeparet?


Med de spreke fargene som Vancouver har valgt som farger, altså lime og blått, måtte det bli en egen liten OL-bonus på Scrapping The Music på Norsk. Og her er et inspirasjonsbidrag jeg har lagd til denne bonusen:)

Mormor har vært så søt at hun har skrevet bakpå mange av bildene sine (som jeg nå har arvet) hvem som er på bildene, hvor de er tatt og sånn. Og så har hun på en del skrevet noen kommentarer, og tittelen på denne LO'en er en slik kommentar, nemlig "Men hvor er sølvbrudeparet?"


Bildet er fra min mormors tantes sølvbryllupsfest, men Andrea som hun da het, og mannen hennes Alf er da ikke med på bildet sjøl. Som journaling har jeg skrevet litt om mine tippoldeforeldre og deres barn.

Jeg har brukt av de nye leeeeeeeeeekre mønsterarkene fra Prima, blonde farget med glimmermist, metallpynt som har blitt farget grønne med promarkers, tickers, div primapynt og andre godsaker:)


6 kommentarer:

Maren sa...

Utrolig artig med kommentarer bak på gamle bilder, det kan ofte så veldig mye rart der har jeg funnet ut. :) Flott layout du har laget, den var virkelig lekker!

Vibeke sa...

NYDELIG!! Denne var virkelig lekker Gro. Synes du kler litt shabby stil jeg:)

Lambi sa...

Morsom tittel til historien bak! :) Synes sommerfugl arket og blomstene du har brukt til er så nydelige! :) God uke!

Cathrine sa...

Nydelig :)

Torill sa...

Tusen takk for superinspirerende bonus på STM.
Jeg har ikke peiling på hvor bokstavene er fra. Jeg har hatt de så lenge - kanskje fra Panduro en gang...
Ha ei flott helg!

UlrikaT sa...

Noe så nyydeligt! Fantastiske farger til bildet!