onsdag 13. januar 2010

Januar på STM:)

Uff - jeg ligger visst litt etter med blogging om dagen.
Dessverre er det ikke bare det jeg ligger etter med, men også klesvask, rydding og mye annet... Det blir litt for mye jobb om dagen, men jeg håper det kun er en forbigående periode:)

Så har vi begynt på et nytt år, og det er nå et år siden vi startet opp med Scrapping The Music på norsk. Det har vært et morsomt år, og vi gleder oss til et år til:)

I januar er designteamet så heldig å være sponset av Maja og I am Roses. Maja kjenner dere vel sikkert til, som produserer nydelige svenske ark. Og I am Roses er en thailandsk nettbutikk som selger roser og blader og blomster i hopetall:)

Slik ble mitt bidrag til Januarsangen "Her kommer vinter'n":

Ikke så mye vinter på min da... Jeg har tatt bilde av kjøleskapet mitt, og skrevet om de tingene som jeg alltid må ha der. De oransje rubonsene fra Hambly ble et lite tilskudd til en LO jeg egentlig hadde tenkt skulle være grønn, rett og slett fordi jeg syntes de minte meg om dekoren på melkekartongene da jeg var yngre:)

Dette er mitt bidrag til Januarbonusen - som går på at man skal lage noe med blått.
Min har kanskje litt mye brunt i seg, men den ble nå en gang slik:)


Bildet er hentet fra USA-turen vår, fra en veldig, veldig kald dag i Minnesota.
Været var nydelig, men vi holdt oss inne ettersom vi ikke hadde med nok klær til å være ute i kulda.

Håper dere har det fint i det nye året og at dere får tid til scrapping igjen:)


6 kommentarer:

MonaV sa...

Så kul den kjøleskapLOen var...friske, flotte farger.

Torill sa...

Knallfine LOer!!
Skikkelig lekkert!

Aquarell sa...

Herlige LOer!
Gleder meg til å følge STM sine utfordringer i året som kommer.:)

Scrappelise sa...

Riktig godt nytt år Gro! du har flotte LOersom vanlig, jeg likte vintervinduet fra USA spes godt!

Lambi sa...

To nydelige LOer. Liker fargene i begge to vedlig godt men falt skikkelig for kjøleskaps LOen din!:)
Det ligger forresten noe til deg i bloggen min! :)

Scrappegal sørlending sa...

Hei!
Og takk for kommentar i bloggen min!
Jeg må bare si at begge disse LO'ene var superflotte! Den grønne og oransje var jo dødskul i fargene!!!! Utrolig bra fargekombo med grønt og oransje!
Den blå oste av vinterstemning som jeg syns var så flott!!!