søndag 6. desember 2009

Se Solveig:)

Dette er til ære for min gode, snille venninne Solveig, som for tida bor i Singapore:)
Da jeg trengte et stoff for å dekke over (eller egentlig under) noen rør som går tvers over scrapperommet mitt, var det helt naturlig å be Solveig dra på shopping for meg. Jeg elsker asiatiske stoffer, med sitt bling og gull og sterke farger. Og snille Solveig tok oppdraget:)

For vel, et halvt år siden fikk jeg dette nydelige stoffet i posten. Det er lyslimegrønt, med masse broderier og paljetter, og veldig moderne i følge selgeren. Det var midt i blinken for meg:)

Det var egentlig Kjetil sin ide at jeg skulle feste et stoff i taket for å få bort de stygge rørene, og jeg har ikke vært helt overbevisst om at løsningen har vært så god, men i dag har jeg satt liv og helse på spill for å feste opp stoffet:)
Stoffet er i et slags organza-stoff, så jeg har lagt et hvitt stoff under (eller egentlig over) slik at rørene ikke blir synlige.

Og jeg er bare SÅ fornøyd med resultatet:)

Tusen, tusen takk Solveig:)




4 kommentarer:

Lene sa...

Så stilig det ble ! Et skikkelig inspirerende tak!

Ellen Karin sa...

Wow så kult!!!

Ikke bare jeg som har knall farge på veggene på hobbyrommet ser jeg. ;)

Wenche sa...

Det var stilig!!!
Skikkelig kult og annerledes

Solveigs verden sa...

Så sånn ble det til slutt. Vær så god. Jeg har faktisk funnet en sydame i Arab distrikt som virker ganske flink, så nå kan jeg også kjøpe stoff, jeg som ikke kan sy.

PS jeg så ingen klovnefisker i helgen, men jeg så en kul leopard fisk, og endel andre fisker jeg tror hadde vært kule i akvariet deres. Hvordan er importreglene på levende fisk til Norge?