onsdag 9. desember 2009

Sammen med deg - STM Sang#25

Sangen som er valgt ut på Scrapping The Music på norsk nå, "Hva var vel livet uten deg?", er bare sååå søt. Jeg husker jeg så originalfilmen for mange år siden, og syntes det var så morsomt med duene som spilte melodien på telefonstrengene:)

Kombinasjonen av kitet, som er sponset av Unik hobby, og sangen gjorde at dette måtte bare bli en bryllupsLO. Joda, det er tre år siden vi giftet oss, men det er fortsatt koselig å ta frem bildene og minnene og følelsen av å være vakker og i sentrum.

Vi hadde opprinnelig oransje som bryllupsfargen vår, ut fra kombinasjonen av at vi hadde høstbryllup og at oransje er en av yndlingsfargene mine. Men så ble det til at kjolen min fikk påsydd lilla krystaller og så var det litt lilla i brudebuketten min, og vips er lilla en av fargene jeg har i bryllupsalbummet vårt:)



Bildet er tatt av fotografen vår, og er nok en av mine favoritter fra denne dagen:) Jeg digger hvordan detaljene i kjolen min kommer frem, hvor perfekte neglene mine ser ut (jeg har alltid helt kortklipte negler pga eksem, men da hadde jeg støpte negler) og hvordan gifteringene vises frem på en diskret måte.

De lilla arkene er fra Kaisercraft, metallstæsj kommer fra Unik hobby, thickersene er også kjøpt der, og de oransje liljene representerer de oransje callaene jeg hadde i buketten min:)

Takk for at du titter:)


2 kommentarer:

Pia sa...

super flot layout, skønne detaljer og fine farver

UlrikaT sa...

Nydelig LO! Ett flott foto og så vakkert pyntad!