torsdag 31. desember 2009

Happy New Year - Diva

Så har nok et år passert og i heimen gjøres forberedelser for det nye året.
Her feires nyttårsaften stille med god mat og drikke:)

Jeg kan ikke tro at det allerede er et år siden vi feiret jul på South Beach i Miami. Det føles nesten uvirkelig, samtidig som det nesten var som om det var i går.
Det var nok min beste nyttårsaften noen sinne!

Vi hadde en koselig dag med shopping og god lunsj og om kvelden hadde vi reservert bord på en av uterestaurantene i gata der hotellet vårt lå. Hele gata var pyntet med ballonger og det var festglade mennesker over alt. Middagen var nok rådyr, men veldig, veldig god! Vi var ferdige med middagen litt før midnatt og ruslet litt rundt før vi endte nede ved stranda. Alle som var der var i så godt humør og var så hyggelige og vi fikk se et flott fyrverkeri.

Vi avsluttet kvelden på en bar rett ved hotellet, der vi til min store glede, fikk plastkjeder og en slags tiara. Det var jo festens høydepunkt:)
Bildet på denne LO'en tok jeg da vi kom tilbake på hotellrommet og jeg synes det var så kult så det måtte bare scrappes:)


Jeg har brukt et mønsterark fra Rouge de Garance til bakgrunn, og ellers er nesten all pynten fra den stakkars tiaraen og plastkjedet:)

I kveld blir det ingen plastkjeder eller papptiaraer, men så er det heller ikke godt å varmt ute så det er vel bedre å kose seg inne ved peisen:)

Håper dere får et godt nytt år. At dere holder dere friske og glade og at kreativiteten vil blomstre:)



5 kommentarer:

MonaV sa...

Det hørtes ut som em uforglemmelig feiring Gro...herlig!
Ønsker deg en super nyttårsfeiring i dag også.

Lene sa...

Så herlig LO, Gro !

GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE!

UlrikaT sa...

Vilken glad-LO! Jeg blev på så godt humør nu når jeg såg denne her!!
Helt underbart og orginellt pyntad!

Vibeke sa...

Utrolig stilig bilde!! Jeg digger de blomstene dine!!:)

Håper 2010 blir et supert år for deg, og jeg gleder meg til enda flere treff og sosialt sammen med deg:)

Cattis sa...

Vilken härlig blogg du har!! Och vilka läckra layouter du gör! =)

Måste kika runt lite till!