søndag 1. november 2009

Til skrekk og advarsel!

Jeg kan ikke helt tro at jeg legger ut dette bildet...
Men, så tenker jeg at hvis jeg legger det ut så må jeg også legge ut et etter-bilde, og da må jeg jo først få ryddet masse, masse, masse...

I dag har den store dagen kommet da jeg skal få kledt den fjerde veggen på scrapperommet mitt.
Jeg har nå hatt det i to år snart, og det har liksom ikke blitt helt ferdig. Men nå skal det til pers:)
Dessverre betyr det også at jeg har måtte flytte om på alt på rommet mitt, så nå er det et bittelite helvete av et kaos her...


Så dette er altså før-bildet - jeg håper etter-bildet kommer om ikke så alt for lenge:)


12 kommentarer:

marit sa...

Å steike!
Gleder meg til å se etter bildene!

Gunn-Elin sa...

oiiiiiii!!!! :o
men tenk så godt det blir når det er ferdig.

Jorunn sa...

OMG!!!!! Men det blir jo bra til slutt :) Jeg gleder meg til å se etterbildene jeg også :)

Scrappelise sa...

Herlig! :)

Siv Anita sa...

Du er tøff! Jeg legger ikke ut bilde av mitt scrapperom for det ser ikke noe bedre ut altså... Hihi

Vibeke sa...

Litt rotete ja, he he
Gleder meg til å se det når du har fått ryddet og gjort det ferdig:)

Wenche sa...

Aldeles fantastisk!! Herlig kaos. Blir nok godt etterpå også tenker jeg

Lene S sa...

He he he, jeg kan bare si at dette ser ikke helt ukjent ut faktisk. Vi kaller det å scrappe i høyden. Når bunkene blir så høye at jeg ikke ser toppen, eller at det blir veldig vinglete å jobbe på..ja da er det på tide med en aldri så liten shining. Og det er like morsomt hver gang, for det dukker jo opp så mange glemte skatter! LOL

Gleder meg allikevel til å se "etter" bildene!

Ha en god uke!

Pia sa...

siger bare god arbejdslyst

Lambi sa...

Dette kalles ikke rot...dette kalles inspirrasjon,hihi! Far bare lyst å se på alt stæsjet ditt jeg når jeg ser dette bildet,hihi...Men for alle del...det blirr sikkert et fantastisk rom når det blir ferdig! Blir spennende å se "etter" bildet! :) Lykke til!

Solveigs verden sa...

en rotete pult indikerer en rotete person heter det vel på norsk, eller som de sier på engelsk, " empty desk empty brain"....du får velge om du liker den norske eller engelske versjonen best. Jeg er faktisk omvendt, hjemme er det ryddig, og på jobb er det kaos :D Stolt av at du er selvsikker nok til å vise frem det som mange aldri ville vist frem!

Nina sa...

He he, ja det kan man vel trygt kalle kaos;) Gleder meg til å se etterbildene:)