søndag 22. november 2009

STMs juleverksted

Jepp, enten vi liker det eller ikke så nærmer jula seg nå med stormskritt...
Jeg synes kanskje det er litt vel tidlig med julepynt i butikkene og julereklame på TV, men på en annen side så klarer jeg ikke å la være å glede meg over det heller:)

Scrapping The Music på Norsk har vi nå begynt forberedelsene til jul med et juleverksted.
Papirdesign har vært generøse og sponset oss med ark fra deres juleserie.

Mitt bidrag ble ikke så stort denne gangen (det er litt mye sjukdom i heimen nå, så scrapperommet har vært svært nedprioritert...), men her er da det jeg har lagd:


Boksen har jeg lagd etter en origamibok jeg hadde i bokhylla:)
Og sjøl om jeg gjerne skulle sagt at jeg har kommet på rosetten sjøl, så er den lagd etter denne oppskriften.

Pass på at du besøker STM og ser på alt de andre jentene har lagd også - jeg er imponert over de!

3 kommentarer:

Grethebella sa...

Så flott denne var. Har lagret linken under favoritter og er klar for å teste den.

Silje sa...

Så utrolig flott boks du har laget! Imponerende i all sykdommen! *klem*

Vibeke sa...

Denne ble bare såå skjønn Gro. Skikkelig lekker:)