lørdag 28. november 2009

Ikke ensom likevel - STM Sang#24

Da vi tok avgjørelsen om å flytte til Hamar for en god del år tilbake visste jeg forsåvidt at det ville påvirke livet mitt på mange måter, men jeg var nok kanskje ikke forberedt på hvor ensom jeg ville føle meg. Jeg gikk fra en jobb der jeg hadde masse flotte kollegaer, og der flere hadde blitt gode venner, og jeg hadde flere av venninnene mine i Oslo. Det jeg kom til var en liten avdeling, i et mannsdominert firma, der det tok tid å bli kjent med folk, bl.a. fordi jeg var datra til øverste sjef. Uten barn, og med sykdom som gjør at jeg ikke har så mye overskudd utover til jobb, så ble det vanskelig å få venner. Noen har det blitt, for all del, men det var først da jeg ble spurt om å være med i designteamet til Scrapping The Music - på norsk at det løsnet.
Jeg har blitt veldig glad i disse jentene!

Da valget for Sang #24 var gjort og det ble "Tenke på en venn" fra Linus i Svingen og jeg så strofen "Ikke ensom likevel" var valget veldig lett - dette måtte bli om STM-jentene:)
Designteamet var sponset av den amerikanske nettbutikken YourScrapbookStash.com, og det aller meste på LO'en min er hentet fra denne butikken. Butikken har flere av mine favorittmerker, som Rose Moka og Rough De Garance, så denne butikken er bra:)


Bildet på LO'en er fra en tur Monica, Lene, Vibeke og jeg hadde til Bikuben og IKEA i forrige mnd. På turen traff vi også Silje, og vi koste oss veldig. Det er flotte jenter:)



8 kommentarer:

Scrappelise sa...

Dette var litt av en fargeklatt! Du er virkelig god til å bruke farger og ulike elementer! Det var også "godt" å lese teksten på denne! Ha ei riktig god hælj!

Monica sa...

Denne ble så herlig Gro!!Blir jo helt rørt her! :)
Jeg er også kjempeglad for at jeg fikk bli med i denne gjengen av gode jenter! Har så mye moro med dere!

Og du, den turen må vi gjenta - det var en super dag! :)

Vibeke sa...

Denne ble så flott Gro:) Og takk det samme:)

Award til deg i bloggen min:)

linn kristine sa...

En fargerik og sprek LO du har laget til ære for STM jentene. Er helt sikker på at dere har det gøy sammen og at ingen blir ensom der i gården ;D

Samtidig må jeg få takke så dypt og inderlig for omtalen på inspirational. Jeg bare rødmet meg gjennom dine gode ord, og hadde lyst til å grine en skvett for det var såååååå fint. Tusen tusen takk. U made my day! :D

Lena Katrine sa...

Så stilig!!! Kjempelekre friske farger - en LO å bli glad av :)

Ha en flott dag! Go'klem

Tessa sa...

kjempetøff lo!!

Torill sa...

Så stilig LO!
Fargerik og knall!!

Ann Cicilie sa...

Jeg digger den - et fargerikt fyrverkeri!