fredag 2. oktober 2009

Så godt å se - STM sang #20

Litt treig jeg... Men her kommer da mitt bidrag til Sang #20 på Scrapping The Music på Norsk. Sangen er nydelig, og som jeg alltid synger med på når jeg hører den (ok, kanskje ikke i butikker og sånn, men da synger jeg litt innimeg likevel), og det er "Skyfri himmel" med Bjørn Eidsvåg. Bare å skrive tittelen får meg til å begynne og synge;)

Designteamet var sponset av Marks Paper Company - et lite familiefirma som driver scrappebutikk og produserer papirer. Det er vakre papirer i herlige farger:)


Jeg har scrappet et bilde av to av mennene i livet mitt, min kjære mann og min snille pappa. Det er ikke gitt at to menn man er så glad i skal kommer godt over ens. Og selvom mannen min og pappa på mange måter er skremmende like, så er de også veldig forskjellige. Jeg liker å se på når de jobber sammen, slik som her på hytta. De har en sånn dynamikk seg i mellom som gjør at de jobber så fint sammen, uten å prate noe særlig sammen. Jeg antar at de er så like at det er det som gjør det, samtidig som forskjellene gjør at de aldri stopper opp. Det betyr så mye for meg for jeg er så glad i de begge to!

Bli også med på kortutfordringen vi har på STM denne helga.
Der er det mulig å vinne stempelsett:)
Og her burde jeg sikkert lagt ut mitt kort som ble laget til inspirasjon, men for å være ærlig, så er det ikke noe å vise frem, så jeg lar det være:)



2 kommentarer:

oheidia sa...

Så nydelig side! Liker det rutete bakgrunnsarket og så har du brukt flotte farger. De grønne tonene i arket var veldig flotte og den greinen ble skikkelig stemningsfull i Lo'en. En hærlig side:=)

Pia sa...

Hvor er det kanon flot i dejlige høst farver så flot dekoreret. Tusind tak for rettelsen med sang 20.Du må have en god dag