onsdag 14. oktober 2009

Og gitaren er en skinke - STM sang #21

Hva er vel en barndom uten Knutsen og Ludvigsen???
Jeg synes fortsatt at sangene deres er kule jeg da, og sangen på STM denne gangen er jo alltid en hit:) Vi er vel alle litt Dumme og deilige innimellom og danser som en snegle?

Jeg har valgt meg den fantastiske strofa "Og gitaren er en skinke..."


Nå er det vel ikke akkurat noen skinke som broren min spiller på her, men jeg syntes den passet likevel som en overført betydning av at man later som om noe er en gitar og spiller på det.
Og ja - det er meg i den fantastiske rosa strømpebuksa:)

Papirene som er brukt her er fra Nikki Sivils og det er også de utrolig kule cordfløyels bradsene.
Bokstavene er fra American Craft og Doodlebug:)

Håper du blir med på utfordringen:)


6 kommentarer:

Pia sa...

super nydeligt layout, flotte detaljer og farver du har brugt

Vibeke sa...

For en kul strømpbukse da Gro;)

Herlig Lo!! Jeg liker den litt rufsete stilen din som dukker opp noen ganger jeg:)

Lene sa...

Herlig LO Gro ! Ler når jeg ser det bildet!

Monika sa...

Så herlig retro lo! Kult å scrappe slike gammle bilder da.

Og tittelen synes jeg passet veldig bra :)

Takk for koselig hilsen i bloggen min. Er veldig enig i at de lyse dager overskygger de mørke dagene ja. Go' klem til deg :)

Hilde - Boble sa...

Veldig kul retro Gro!!

Scrappelise sa...

En morsom LO med et bilde som er midt i blinken til titelen! Så er du så flink til å skrive hva du har brukt.. (det er ikke jeg, men jeg er glad for at noen gjør det)