lørdag 24. oktober 2009

Liten Nemi-fan - rund bonus på STM

Scrapping The Music på Norsk er det nå en knalltøff utfordring - vi vil se LO'er, kort, esker og andre spennende ting, med masse rundinger på:)

Designteamet er sponset av YourScrapbookStash.com. De har såååå mye kult! Sjekk ut butikken - det anbefales:)



Jeg har kanskje jukset litt på min LO, ettersom jeg ikke har rundt bakgrunn. Men jeg har et prinsipp om at jeg ikke vil ha runde LO'er i albummene mine, så da ble det slik:)

Hver jul begynner mannen min og jeg juleaften med julehefter, marspian og julebrus i senga. Kanskje ikke den sunneste starten på dagen, men det har blitt en koselig tradisjon. Så da vi feiret jul i USA i fjor måtte jeg jo ha med julehefter. Vi hadde også med marsipan, men julebrusen fikk stå igjen hjemme. Jeg er stor Nemi-fan og det var med litt blandede følelser min lille amerikanske niese la beslag på Nemi-juleheftet mitt. Vi fikk fremforhandlet at jeg skulle lese det først, men etter det var det hennes! Hun syntes riktignok at Nemi var litt skummel noen ganger, og til opplysning egner stripene seg dårlig for oversetting til små barn. Så det ble litt kreative oversettelser:)

Jeg har brukt ark fra Rouge de Garance, Basic Grey og SEI, masse bling fra Kaiserkraft og bokstaver fra My little Shoebox, MM og October Afternoon.

Bli med du også da - rundinger er ganske kult:)


1 kommentar:

Siv Anita sa...

Denne var skikkelig fin!
Fint oppsett og herlige farger.

Du er kjempeflink er min kommentar etter å ha tittet rundt i rotehjørnet ditt.