søndag 11. oktober 2009

Jeg blir bare så irritert! - "burde ikke bonus" STM

Scrapping The Music - på norsk er det nå en bonusoppgave som jeg virkelig fryder meg over - og som jeg gleder meg til å se alle bidragene som kommer inn.
Inspirert av sangen som "Maja og Kaja" som ikke klarte å motstå fristelsen med de store jordbærene som var inne på jordet til Ola Halvorset har vi laget en "Burde ikke" bonus:)

Designteamet er sponset med de nyyyyydelige arkene fra Majadesign (akkurat, det var der vi fikk inspirasjonen til oppgaven...), og her er min løsning på oppgaven:


Jeg kunne lagd denne om så inmari mye, men jeg endte da å lage en om de småtingene som min kjære mann gjør (eller ikke gjør...) som irriterer meg veldig. Og jeg vet at jeg ikke burde bli det, for han er så snill og tålmodig og ytterst sjeldent klager han på de tingene som jeg gjør som han blir irritert over (jeg har dessverre nok innsikt til å vite at jeg også har slike sider...).
Det skal legges til at denne LO'en lagde jeg mens han var borte ei uke, og alle bildene er arrangert. Og gjett om jeg lo da han etter å ha vært hjemme i to dager allerede hadde "oppfylt" fire av bildene... Ja, ja, da ble jeg ihvertfall ikke irritert denne gangen:)

Veldig lite pynt denne gangen. Blomster passer liksom ikke til temaet;)
Og arkene i seg sjøl er jo så fine så det var ikke så mye som skulle til:)


8 kommentarer:

Pia sa...

super rålækkert layout

Ellen Karin sa...

Jeg ler så jeg rister her.... Så morsomme bilder du har tatt. :) Det er vel slike småting vi alle går og irriterer oss over ved våre livsledsagere. :)
Synes denne ble kjempelekker Gro. Herlige farger, nydelig oppsett, og lekkert at du har latt den få være så ren og fin. :)

Wenche sa...

Kjempestilig LO. Jeg kunne godt "liftet" alt på denne LOen. Veldig gjenkjennelig ja. Likte at du fikk den såpass maskulin med disse nydelige arkene

Gunn-Elin sa...

Knallstilig!!! Og hvem blir ikke irritert over mennen sine som gjør så mye dumt. Men som vi ikke vil være foruten

Silje sa...

Kjempeflott løsning! Lekkert med bildene satt sånn - herlig oppsett! Og morsom vinkling på oppgaven *knis* :)

Monica sa...

Denen er så flott Gro!! Elsker fargene og oppsettet ditt!!

Og jeg kjenner meg veldig godt igjen gitt....

Siv Anita sa...

Jeg ler jeg også!!!
Digger bare det temaet du valgte å scrappe. :p

Resultatet ble en superflott layout!

(PS! Som svar på ditt besøk i min blogg: Det er ponni, men liten hest godkjennes. Hihi)

linn kr/sykepleier sa...

Denne var jo helt herlig! :D
Orginal ide, med morsomme bilder. Hihihi! Kjenner meg GODT igjen her, kanskje jeg også burde gå en runde og fotografere. ;) Innmari kul tittel. :D