lørdag 3. oktober 2009

Facebook

Dette er et designteam-bidrag til Scrapping The Music på Norsk, som gikk helt galt...
Det begynte med en ide, og så ble det bare feil underveis, så jeg endte med noe som ikke var hentet fra den aktuelle sangen som jeg skulle ta utgangspunkt i. Men, jeg likte så godt fargene og mønsterne her, så jeg tenkte at jeg ville heller lage den uten noe tilknytning til en sang.

Papirene, bokstaver og noe av pynten er sponset av den amerikanske nettbutikken Your Scrapbook Stash. Det er en veldig bra butikk, og i oktober kan du få 20% avslag av hele kjøpet ditt! Gå inn i nettbutikken deres for mer informasjon og promocode:)



Jeg ville lage en side som gikk på dette med å bruke Facebook.
En del ser på det som noe helt forferdelig noe, mens jeg er innom gjerne flere ganger om dagen. Jeg legger ut veldig lite om meg sjøl, tror ikke du finner noen festbilder av meg der, for å si det sånn. Jeg legger heller ikke ut info som kan slå tilbake på kollegaer, venner eller familie. Men jeg liker Facebook fordi det lar meg følge med på livet til vennene mine. Og det er jo ikke bare dagens venner som jeg følger med på, men også gamle brevvenninner og venner og venninner fra barnedommen.
Jeg liker det:)


9 kommentarer:

Kjerstin sa...

Denne LOen var gøy! :)

Og jeg er helt enig med deg i den bruken av facebook - bruker det på samme måte selv. Kontaktskapende, og det liker vi :)

Scrappy klem C",)

UlrikaT sa...

Skikkeligt kul LO!
Den her kan man se lenge på og hele tiden finne noe nytt!

Gunn-Elin sa...

Denne ble jo bare råknæsj! Jeg elsker LOer som ikke nødvendigvis være av bilder med mennesker eller dyr.

Ellen Karin sa...

Herlig og frisk - og et orginalt tema. *tommelopp*

Pia sa...

flot design, ja og nydelige farver

Binna sa...

Kul LO - gøy å se noe som ikke omhandler mennesker direkte, men ting som vi opptar oss med i hverdagen - det skulle jeg og ha blitt flinkere til:)

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min - det setter jeg veldig pris på.
Charmen har jeg kjøpt i en hobbybutikk i Kristiansand, som spesialiserer seg på smykker. Husker ikke hva de heter, men kjøpte på posetilbud. Det er egentlig ganske likt slikt man hadde som små barn, bare litt mer "slitt".
Ha en toppers dag:)

Tonje sa...

Kjenner meg godt igjen i det ja:-) Knalltøff LO og jeg likte veldig godt mønsterpapiret!

Silje sa...

Kul LO! Frisk og fin i fargene! :)

madeleine sa...

så stilig! kjenner meg litt igjen i det her med facebook ja :P må også bare si at jeg DIGGER "jeg burde ikke" LOen din!! så GENIAL!! fantastisk kreativ løsning på oppgaven, og virkelig flott utført :)