søndag 27. september 2009

Søstre

Dette bildet fant jeg i en veske som morfar hadde samlet alle de viktige papirene sine i.
Det var ikke mange bilder av familien der, men dette fotograf-bildet av mamma og tante var han nok ekstra glad i.

Jeg synes det er så morsomt hvordan oppmerksomheten til jentene er til siden for fotografen, som om noen viser frem noe eller sier noe morsomt:) Kanskje er det mormor eller morfar...

Jeg har gjettet på at bildet er fra 1955:)


Vibeke har generøst donert alle mønsterarkene på denne siden (hun er så snill at hun gir meg resteark som hun vet jeg vil like). Jeg har også brukt Hillary Bazzil-kartong (min absolutte favoritt!), bokstaver og fasteners fra American Craft og de tøffe velvet-bradsene fra Scrappers Choice:)


4 kommentarer:

Isabell - Taranita sa...

Så utrolig herlig bilde, denne var kjempe flott, kjekt at Vibeke donerer litt til deg=)

Vibeke sa...

Gøy å se at mine rester kan bli til noe så lekkert!!! Utrolig nydelig Gro!! Gøy at du blander så fargerike ark, sammen med et gammelt bilde. Kult:)

Håper du får en flott søndag:)

Ellen Karin sa...

Et kjempeherlig bilde ja. Og jeg er enig i at det er kjempefint med masse farger og sort-hvitt bilde. Koselig med alle disse skattene du scrapper. :)

Ha en fin søndagskveld.

Gunn-Elin sa...

For en herlig kombinasjon av gammelt og nytt. Denne likte jeg virkelig.