søndag 20. september 2009

Litt blyg - TJSC #1

Det er kommet en ny norsk utfordringsblogg, og det må man jo støtte opp om:)
Den første utfordringen på That's Just So Cute går på å lage noe i rosa...

Rosa er en farge jeg ikke bruker så mye, så dette ble en liten utfordring... Og den ble kanskje ikke så rosa som dere ønsker jenter, men da er det fullt lov til å ikke godta bidraget mitt:)
Intensjonen om å bruke rosa var absolutt til stede, men forsvant litt underveis...


Bildet er av min mor, og jeg antar at hun er 2-2,5 år og min mormor. Kanskje det er tatt på bursdagen til morfar, ettersom han har bursdag på sommeren, og de er pent pyntet. Kjolen som mamma har på seg er gammelrosa, og det er det jeg hadde tenkt å bruke, men så ble jeg plutselig mer fascinert av forklet som mormor har på seg...
Sløyfa måtte jeg ha med, for jeg synes de store hårsløyfene jentene hadde på 50-tallet er så morsomme:)

Og selvom det ser sånn ut så er ikke bildet plassert skjeivt, det bare vil ikke sitte helt fast, så det bøyde seg ut da jeg tok bildet.

Og en liten ekstra takk til Vibeke, som har inspirert meg til å bruke tickets igjen. Jeg vet jeg hermer, men det er bare så genialt å bruke de slik:)


10 kommentarer:

Vibeke sa...

Så herlig bilde!! Nydelig og nostalgisk LO du har laget her. Lekkert med den sløyfen:)

Camilla sa...

Mer enn nok rosa her. ;)
Den duse rosafargen passet så fint til det nydelige sort/hvitt bildet. Kjempefint med sløyfa, og flott bruk av roser. =)

Takk for at du ville leke med oss! ;D

Pia sa...

wow såååå flot billede og super fint pyntet

Francielle sa...

ÅHHH så koselig du er med! For et nydelig bilde! Sjarmerende og søt! Flott Lo fra deg, nok en gang! Takk for at du deltar!
Håper du får en fin uke!

ninabakke sa...

Sjarmerende og flott LO, herlig bilde!

Blomstene var flott satt opp :)

Isabell - Taranita sa...

Denne var rett og slett kjempe flott. Liker måten du har plassert blomsetene her og sløyfa var kjempe søt

Takk for ditt bidrag=)

Cathrine sa...

Så fin LO!!

Ellen Karin sa...

Herlig og litt romantisk preg over denne LO'en. Får meg til å tenke på en svunnen tid. Stemningen passer perfekt til bildet. Og du er heldig som har alle disse gamle skattene å scrappe. :)

Lambi sa...

Liker LOene dine! Du lager så fine ting! Håper denne blir godkjent! :) Lykke til!

Gunn-Elin sa...

Så skjønn. Og for en herlig blomsteranke.