onsdag 2. september 2009

Jeg er litt redd - STM sang #18

Scrapping The Music på norsk har vi nå valgt ut en utrolig kul sang, nemlig "Tigergutt" med Dumdum boys. Den er rett og slett helt rå!!!
Og teksten er overraskende scrappbar...

Jeg har valgt meg teksten "jeg er litt redd" og brukt et (eller faktisk to) bilder av meg sjøl, hvor jeg ligger og sover sammen med mine små, lodne venner.

Joda- jeg vet, jeg er for gammel til å ha kosedyr. Men de gir meg unektelig en følelse av trygghet når jeg sover alleine, noe som jeg ikke er så glad i...



Designteamet var sponset av den amerikanske nettbutikken Stop and Scrap.
I min pakke var det ark og bokstaver fra Pink Paisley - som jeg bare synes er sååå kule!
Fargene i arkene, og da særlig det mørke arket med blå-turkis mønster ga meg assosiasjoner til natt og derfor ble det så bra med disse bildene. Grunnen til at det ble to bilder var at jeg først hadde tenkt å ha det i svart-hvitt og så skrev jeg ut et i farger også - og så klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilket bilde jeg skulle bruke, så da ble det to like bilder:)s

Og etter kommentaren fra Pia Iris:
Bildet her er nok iscenesatt... Mannen min reiste en stund mye i jobb, og fordi vi ikke fikk snakket sammen hver kveld hendte det jeg sendte en melding eller en mms. Og en kveld tok jeg bilde med mobilen min av meg som ligger sammen med disse to lodne tingene og sendte med teksten "Vi savner deg! Sov godt". Det var dette bildet jeg egentlig ville bruke, men kvaliteten var elendig! Så en ettermiddag forsøkte jeg å ta et nytt bilde, tilsvarende det jeg hadde på mobilen. Det var ikke enkelt, så jeg endte med å få hjelp av min kjære mann. Det var en festlig liten fotosession, og dette er vel det eneste bildet man ikke ser at jeg ler...



Kos dere med sangen, og ha en fin uke:)



9 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Så kul side og synes det er flott at du er ærlig. Tror de fleste trenger en kosebamse innimellom. Både for kos, tryghet og prat. Det er ikke så lenge siden jeg la bort kosebamsen min. Takk for at du deler.

pia iris sa...

så morsom denne var.
undrer litt på hvem som tok bilde jeg da *fnise*

Ellen Karin sa...

Kjempeherlig LO fra deg igjen Gro, med en flott historie som vanlig. Jeg vil også gjerne ha selskap når jeg skal sove, så jeg setter på radioen når jeg er alene. :)

Det ble veldig stilig når du brukte to bilder oppå hverandre.

Sees i ettermiddag.

Pia sa...

woooow super rålækkert layout, flot i opsætning og farver

Lambi sa...

Ååå,du lager så nydelige LOer! Liker stilen og historiene til LOene dine så godt! :) Har selv vært en tur på sykehus nå og dit kan jeg ikke dra uten min lille gule fugl som alltid må passe på meg når det er noe som er litt skummelt.. ;) Nok en herlig LO fra deg! :)

Vibeke sa...

Denne ble så varm og flott Gro!! Utrolig stilig med to like bilder. Kjempeflott:)

Takk for et koselig treff i går.
God helg:)

Scrappelise sa...

Oj, denne var megastilig, farger, oppsett og tekst, lekkert!

Wenche sa...

Måtte inn og lese historien.
Flotte bilder og jeg må bare si at du har nydelig øyne. - og har scrappet bildene bra da, men det vet du jo

Silje sa...

Nydelig LO Gro! Lekkert oppsett og koselige bilder :)