fredag 18. september 2009

Høst - helgebonus STM

I helga har jeg en liten helgebonus inne på Scrapping The Music på Norsk.
Det er en høstinspirert oppgave, og dette har jeg laget til inspirasjon:



Jeg er så glad i dette bildet, og det er nok et av de bedre jeg noen gang har tatt.
LO'en er holdt helt enkel for at bildet skal stå i fokus. Fargene på arkene ser riktignok litt blasse ut, men det de er faktisk bedre i virkeligheten:)

Arkene jeg har brukt er fra Pink Paisly - kjøpt igjennom Stop and Scrap.
"Greina" er fra Prima.

Bli gjerne med på oppgaven - det er en flott premie:)

Ønsker deg en god helg!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Nydelig bilde - og en vakker LO Gro!! Jeg gleder meg til en ny og flott høst jeg også:)

Pia sa...

ka godt forstå du er glad for det billede, så smukt layout i fine farver der matcher det utrolig smukke billede

Lean sa...

Wauw..great vieuw and you made a lovely lay-out with the picture.
bye bye,Lean

Gunn-Elin sa...

Så nydelig LO du har laget til innspirasjon. Jeg rakk dessverre aldri å bli med på utfordringen din. Men håper selvfølgelig på en flott scrappehøst for oss alle :D