lørdag 19. september 2009

A&H - clusterLO til Scrappehuset

Det er alltid moro å prøve seg på nye ting, og denne helga har jeg masse scrappetid (sjøl om jeg er elendig på å utnytte den...) så da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på noen utfordringer.

Scrappehuset har de denne måneden om scrappestilen cluster, og den har jeg forsøkt meg på i dag:)


Bildet er av min "søster" Abby og hennes forlover Holly. Dette bildet er så koselig:)
Og for dere som lurer; Abby er ikke en ordentlig søster, men en vertssøster. Men, vi er knyttet tett sammen, selvom jeg bodde hos familien hennes bare 5 uker, vi er usedvanlig like og har kontakt nesten daglig. Jeg pleier å si at vi er ikke søstre i blod, men fordi vi velger å være det:)

Arkene jeg har brukt er fra Cosmo Crickets sin serie Fleuriste. Den er litt gammel nå, men jeg synes den er så nydelig, så jeg har fortsatt en god bunke av disse. Og så passet de perfekt til bildet og fargene som Abby hadde i sitt bryllup.


3 kommentarer:

Cathrine sa...

Så nydelig cluster!! :))
God helg
Hilsen Cathrine:)

Ann-Katrin sa...

Nydelig side og flotte farger. Og jeg som trodde det var ei real søster. Koselig å ha så god kontakt og kalle hverandre søstre.

Vibeke sa...

Vakker Lo Gro!! 2 nydelige jenter på en herlig LO!!:) Kjempelekkert pyntet:)