søndag 27. september 2009

1929

Det er på tide å rydde bort noen av LO'ene som ligger på gulvet på scrapperommet mitt *ooops*...
Og denne burde ihvertfall aldri ligget der...


Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva dette er bilde av, eller når det er tatt. Men jeg ser at morfar står i bakerste rekke, det ser veldig ut som et skolebilde og ut fra alderen på de på bildet antar jeg at dette er fra 1929. Dette året gikk nemlig morfar, min kjære morfar, ut av Borgerskolen i Oslo med hovedkarakter Meget tilfredstillende. Arket med distress ink på bak bildet er en avskrift av morfar sitt vitnemål (som jeg også har, og som vil bli festet til denne LO'en).
Ettersom bildet er montert på en veldig fin papp ville jeg ikke lime fast dette, selvom jeg vanligvis gjør det også med gamle bilder. Jeg har derfor festet det med chiffon bånd, som er tredd igjennom eyelets. Jeg har valgt å ikke pynte denne noe særlig, fordi jeg ville holde den maskulin :) Arkene jeg har brukt er fra Basic Grey og filt treet er fra Prima:)



2 kommentarer:

Pia sa...

wow super flot layout

Vibeke sa...

Skikkelig lekker Gro!! Så utrolig stilig det ble med de chiffon båndene - det var kreativt - og elegant:)

I morgen er det treff igjen - jeg gleder meg:)

Håper du får en flott dag i dag:)