lørdag 29. august 2009

Tantes dåp - Let's go shabby #3

Dette er helga for å prøve nye ting, og da jeg så at Monica hadde laget et nydelig bidrag til den Australske bloggen Let's go Shabby, måtte jeg også prøve meg på den oppgaven.

Oppgaven går ut på å lage en shabby LO, i hvitt eller krem og med innslag av en annen farge.

Vet ikke helt om jeg har fått det til, men det ble jo en LO av det uansett:)


Bildet er fra min tantes dåpsdag, og det er mamma og mormor som er på bildet sammen med henne. Jeg har brukt ulike nyanser av hvitt, med innslag av en lys mint-grønn-grå farge. Mormor var veldig glad i denne fargen og jeg innbilder meg at kjolen hennes kan ha hatt en slik farge (sjøl om jeg selvfølgelig ikke har noen anelse om det er riktig...). Dåpskjolen ser ut til å være av en eller annen for for syntetisk blonde, og jeg har brukt tre ulike blonder for å ta igjen dette.

Og så er jeg klar for et nytt prosjekt:)


9 kommentarer:

Torill sa...

Kjempelekkert!!!

Jenneke sa...

Ahhh, this is beautiful!!
Love the swirl you made with the pearls and love the flowers! Great picture!
Thanks so much for playing along with us at Shabby!
XXXJenneke

Deb sa...

This is so lovely. That is such a wonderful photo for you to have. The baby's christening robe is just beautiful.

mandysea sa...

Such a gorgeous LO! What a treasure of a photo this is! You have scrapped it beautifully!
Thanks for playing along with us at Shabby!

Julie sa...

Just love the photo perfectly scrapped. Thanks for playing along with us at shabby.

Toni sa...

Oh this is just BEAUTIFUL!!!! Great job on the challenge!!!

Ellen Karin sa...

Åh...du har så herlige variasjoner i LO'ene dine for tiden. Kjempespennende. :) Denne var veldig sart og fin - litt ulikt deg. Liker det. :)

zandra sa...

Great take on the challenge! Hugz, Z

Bec sa...

absolutely gorgeous!
Love the cluster of flowers and ribbon!
Just stunning!!