onsdag 26. august 2009

Palmer og snø

Scrappehuset er det en flott artikkel om Monica, søte, snille Monica.
Moncia lager så mye fint og det er fascinerende å sitte og se på henne når hun scrapper. Alle de små detaljene som hun får med - wow!

Monica har laget en egen utfordring på Scrappehuset, der man skal scrappe i lag-på-lag (som man vel må si er Monica sitt spesialfelt :) ) og så skal LO'en være om en ny start.

Jeg har funnet frem nok noen vakre bilder fra min barndom (eller mer ungdomstid...). Dette er bilder fra teaterstykket som ble oppført til åpningen av Kulturhuset Banken på Lillehammer.
Jeg fikk rollen som Jomfru Maria (kanskje fordi jeg var den som hadde lengst hår og Maria skulle ha fletter???) noe som var veldig stort for meg. Jeg hadde en vakker, vakker kjole, en fløyelskappe som veide ett tonn, og jeg hadde flere replikker:) Men, mest av alt, så hadde vi det gøy. Det var fantastiske kostymer og flotte lokaler å spille i. Og så fikk vi masse pressedekning, noe som også var gøy:)



Jeg har valgt papirer fra MME og Prima i rosa og burgunderrødt, for kjolen min var i disse fargene. Alle småenglene hadde mintgrønne kjoler (og fantastiske vinger laget av hønsefjær som man kunne vifte med...) så disse fargen har jeg tatt igjen i pynten. Og så måtte jeg jo ha med fjær og perler siden dette var med i kostymene:)



6 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlige fargevalg!! Nydelig:)
Flott oppsett - og fint med masse journaling:)

Du er så heldig som har så mange flotte bilder du kan scrappe:)

Takk for at du deltar:)

ninabakke sa...

Skikkelig fin :D

pia iris sa...

for en flott historie og en sprek LO:

Monica sa...

Takk for gode ord, Gro! Du er nå søt og da!

Kjempeherlig LO med lekre farger og gode minner:)
Jeg er jo stadig veldig misunnelig på alle de gamle bildene dine!
Takk for at du ville være med!

Madam sa...

Kjempeflott LO :-) Du er da ganske så dyktig på detaljer du også da *lol*

ruffa sa...

LEKKER og for noen flotte farger sammen - WOOOW

Fantastiks utnyttelse av HELE LO'en uten at det ble det minste rotete.

Takk for at du deltar.

Klemmer
Renee
ScrappeHuset