torsdag 27. august 2009

Julekort - Sukkersøt utfordring

Inne på Sukkersøtt bloggen er det denne uka en utfordring som passer meg perfekt - lag et julekort i utradisjonelle farger:)

Jeg lager vel alle julekortene mine hvert år, men jeg er en person som ikke legger mye arbeid i de.
Jeg vet hva jeg sjøl gjør med julekortene jeg får (med unntak av de med bilder, de settes i album), og jeg antar at andre også kaster de. Så derfor holder jeg meg på et enkelt nivå, men nok til at jeg sjøl synes de blir ok:)

Og dette er mine bidrag til utfordringen:

Jeg er stor fan av Fancy pants, og julepapirene fra i fjor er bare såååå kule!
Siden jeg liker å pynte huset mitt i knallfarger, og gjerne i rosa, limegrønt, lilla og oransje til jul så passer de så bra til mine julekort. Her er to varianter av samme kort.

Ettersom arket med juletrærne på er så vanskelig å få delt opp smart i forhold til juletrærne har jeg klipt de ut. Med litt dottie ann bak synes jeg ihvertfall at det ble kult:)


Disse synes jeg er ganske kule - og så så lette å masseprodusere:)
Det hele er Bazzill og rubons fra Hambly. Og så tre brads da:)



Og så lagde jeg noen som er litt mer tradisjonelle også når jeg først var i gang:)



Og hvis noen har det stempelet som jeg har brukt på det grønne kortet så si fra. Jeg skulle inderlig gjerne hatt noen flere trykk av det:)


4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så utrolig flotte julekort Gro!! Jeg digger det fargerike med trærne - det er så lekkert!!
Det med notearket falt også veldig i smak:)

Flotte og utradisjonelle julekort:)

Pia sa...

wow super fine julekort

Say sa...

Tjohoo

Gomorgen til deg,ha en fin dag:)

Solveigs verden sa...

Jeg setter de fine julekortene jeg får fra deg i album jeg Gro!